Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H44a94n14a 12V21l14k27o20v49á

22. 4. 2018 12:38

Víte, vrátila bych se k vašemu předchozímu článku - o šikaně a obezitě.

Provozuji plaveckou školu a s tímto problémem se setkávám zejména u dětí. Sama jsem v dětství hodně sportovala ( a hodně jedla), navíc mám sklony k obezitě geneticky v ženské linii...Takže v dětství jsem problém neměla, co jsem skončila s aktivním sportem se musím hlídat.

A děti skutečně dokážou být kruté. Stačí když je holčička trošku předčasně vyspělá a ve čtvrté třídě na hranici nadváhy a některé "mršky" spolužačky jí to dají tak sežrat, že raději nechodí do plavání....

I proto (a protože jsem trenérka ) jsem si udělala kurz poradenství pod StoBem. Také o tomto problému celoživotně čtu.

Zajímavý je i aspekt krevních slupin. Na mne a moji mladší dceru skutečně funguje to co jste popsal (máme masožravou skupinu O), ovšem starší dcera je A - a ta má nejradši ovoce, těstoviny (výjimkou je řízek s bramborovým salátem) a prostě nepřibírá.

Pravdou ovšem je že složením hlavně jídla se dá mnohé ovlivnit a hodně k tomu mohou pomoci i https://www.kaloricketabulky.cz/, které to vlastně hlídají za vás.

1 0
možnosti
Foto

Díky za reakci :) To, že někteří lidé nepřibírají, je dáno tím, že mají rychlejší metabolismus - jsou to ektomorfové. Také mám takového kamaráda, který jí jako nezavřený a nepřibere ani gram. My co máme problémy s nadváhou už od dětství jsme endomorfové a musíme si hlídat příjem sacharidů. Jinak web: https://www.kaloricketabulky.cz/ mohu také doporučit, sám jsem tam dost často hledal.

1 0
možnosti
Foto

H69a71n16a 79V55l32k10o43v21á

22. 4. 2018 12:02

R^Je vidět že o to skutečně něco víte.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS